در حوزه فرهنگ دچار چالش‌ها و آسیب‌های جدی هستیم-راهبرد معاصر

در حوزه فرهنگ دچار چالش‌ها و آسیب‌های جدی هستیم

عضو شورای شهر تهران گفت: در شهری که صدای اذان شنیده نمی‌شود تعجبی نیست که جوانان ما امروز با وضعیت بسیار ناراحت کننده در شهر قدم بزنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 04
کد خبر: ۱۷۸۳۰۳

به گزارش راهبرد معاصر،‌ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: در حوزه فرهنگ دچار چالش‌ها و آسیب‌های جدی هستیم و پیامد‌های آن را مشاهده می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: در شهری که صدای اذان شنیده نمی‌شود تعجبی نیست که جوانان ما امروز با وضعیت بسیار ناراحت کننده در شهر قدم بزنند فرزندان ما محصول تربیت آموزش و پرورش خودمان هستند.

 

اقراریان با بیان اینکه مگر غیر از این است که هدف و غایت و نزول قرآن برای حرکت به سمت توحید است گفت: با جامعه توحیدی فاصله بسیاری داریم انقلاب اسلامی قرار بود ما را به جامعه توحیدی برساند، اما کالبد شهر ما را به جامعه توحیدی نمی‌رساند.

 

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: اگر بپذیریم تهران قرار است الگوی کلانشهر‌های جهان اسلام باشد باید بدانیم قبله آن شهر ری است جهت توسعه تهران به سمت شهر ری نیست و به سمت شمال شهر و سرمایه داری است مرکز تهران منطقه ۱۲ نیست بلکه منطقه ۲۰ است.

 

وی گفت: کماکان درحال قدم زدن در حوزه نئولیبرالیسم غربی هستیم جامعه باید بیدار شود و اگر بیدار نشود دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده